Wednesday 7 December 2011

Apple MacBook Air

assalamualaikum..
hellooo there..

okay.. entry aku kali ni pendek je.. aku nk cite pasal salah sorang adik beradik Mac yg merupakan anak kepada Apple... tapi kan Mac ade 5org adik beradik...
     1) si MacBook Air yang handsome giler ++
     2) si MacBook Pro yang macho
     3) si Mac Mini yang comel
     4) si iMac yang kacak
     5) si Mac Pro yang smart

aku nk cakap pasal yg mane satu ni??? of course la aku nak cakap pasal MacBook Air yang handsome giler ++ tu.. hehehe.. nk tengok x macamane la rupe MacBook Air yang handsome giler ++ tu?



tadaaaa!!! ni la MacBook Air anak si Apple yang handsome giler tu.. betul kn handsome??? hehe =)


ade sape2 nk pinang kan de untuk aku x? hehehee...


tatatititutu...
assalamualaikum... =)

No comments:

Post a Comment